Greus deficiències al camp «Rafael Puelles»

TW
0

Som un grup de mares i pares els fills dels quals juguen al camp Rafael Puelles, camp que utilitzen conjuntament els equips Ramon Llull, Son Cotoner i Santa Catalina Atlético (més de 20 equips, cosa que suposa uns 400 jugadors).

El motiu de la present és denunciar el deplorable estat d'aquestes instal·lacions "no les definim com a tercermundistes per no ofendre els camps de Burundi, Zambia, Sierra Leona... que, sense cap dubte, estan a un nivell igual o superior al del Rafael Puelles.

Els vestidors, que s'utilitzen contínuament, estan en unes condicions lamentables (part de les rajoles de la paret cauen, dutxes rompudes, mals olors, necessitat urgent de pintura...) els accessos i les grades, fora drenatge, sempre embassats, cosa que converteix el camí fins als vestidors en una carrera d'obstacles. El bar, on normalment els familiars dels jugadors esperen que acabi l'entrenament, només tenen, com a única protecció contra el fred i la pluja, uns plàstics enrotllables.

Per acabar, ja que l'enumeració de les deficiències seria interminable, pretenem conscienciar «qui correspongui» que els nostres fills mereixen unes instal·lacions dignes on poder practicar l'esport i, si les autoritats competents necessiten consell, el poden demanar a la Sra. Nájera que, almenys en matèria d'instal·lacions esportives, sap com atendre les necessitats del seus veïns.

Pilar Rozas i 11 signatures més. Palma.