Anul·lació de proves esportives
Fa unes setmanes, va ser l'Home de Ferro. Abans d'aquesta emblemàtica prova esportiva, varen ser diverses proves ciclistes i ara li ha tocat a la Semimarató d'Eivissa: s'ha hagut de suspendre i s'han vist obligats a reduir-ne la distància i a realitzar una correguda més curta en un circuit urbà dins el municipi d'Eivissa.
Tot això perquè Trànsit no ha concedit els permisos per al corresponent tall de carretera de Sant Josep per menys de dues hores.
Això no pot continuar així. Després que per l'actual crisi econòmica que sofrim, amb la majoria d'institucions a punt de la bancarrota per falta de liquiditat, per mala gesitó d'uns i per falta de control dels altres, ara, a més d'aquests problemes, ens afecta una cosa tan senzilla com posar-se d'acord en el tancament d'una carretera.
Es tracta d'esport, es tracta de turisme, es tracta de persones que fa gairebé trenta anys que superen obstacles per continuar organitzant PROVES ESPORTIVES, així, en majúscules, perquè de la pràctica esportiva sols podem treure coses positives que aquí no fa falta relacionar, llevat, és clar, d'una de dolenta: que hi hagi institucions que no volen donar el braç a tòrcer i que interpreten la llei a la seva manera. I no em referesc a la Guàrdia Civil de Trànsit, que sols és el missatger. Em referesc a l'autèntic culpable de la dita denegació (aquesta almenys és la meva opinió mentre no em demostrin el contrari): la Direcció Insular de la Delegació del Govern, que és qui, al cap i a la fi, diu a la Benemèrita que firmi o que no firmi el tancament, sense oblidar-nos tampoc d'algunes persones, molt còmodes elles, que els molesta no poder sortir de ca seva quan els en dóna la gana. Bravo per la seva solidaritat i el seu suport a l'esport.
Des d'aquesta carta oberta, suggeresc a clubs, a delegacions, a organitzadors i a la resta de persones i col·lectius afectats, que ens unim formalment en algun tipus d'associació per defensar aquestes proves esportives i exigir uns drets com en qualsevol altre lloc d'Espanya.
PEP RIBAS RIBAS. Club JASA i Club Quadriatló d'Eivissa
Opinió | Cartes al director
Cartes dels lectors
25/10/11 0:00
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.