La grua no es paga amb targeta
Cap de setmana. El cotxe no hi és. Un lladre? La grua. Contents. Dipòsit de vehicles. Anem-hi. On diu que és això? Ah, camí de Jesús, davant del psiquiàtric. Caminem, idò, perquè els diumenges no hi va el bus. Alegria. Plou. Cerquem cartells. Fosqueja. Indicacions? Res. Arribem a la rotonda. Ens devem haver passat. Gust. Ah, un paper! Din A4 i encarat per als que baixen de la via de cintura (amb cotxe?).
Fem marxa enrere i entrem a un pàrquing inhòspit, com la zona i el parc. El Palma Arena -aquí devora- no tenia ja un pàrquing? Ni un cotxe. No s'hi veu ningú. Desert. Mira: el nostre cotxe. Goig. Al fons, llum, un "mostrador". Hi arribem. Un vidre (blindat?). Un caramull de papers ens prevenen. "Los pagos en monedas tienen que ir en cartuchos y contados por el banco. No aceptamos billetes de 200 o 500".
Dels quatre, un ens atén. Ens informa. 125 més 8 per dia. 141. Satisfacció. Ah, i la multa, que ja t'aclariràs, aquí no. 200 més. Entusiasme.
Bé, ara 141. Ui, no m'hi arriba: té la targeta. Ah, no. Targeta sí que no. No tenim cobertura per a fer el cobrament. Exultació. Perdó? Cobertura? I el partit de l'Espanyol-Hèrcules que esteu mirant en directe per internet? L'adsl té cobertura i el pagament amb targeta no? M'estàs demanant explicacions? No home, no. Només feia conya. M'agrada fer-ne. I disculpa. Ja me'n vaig a un caixer. Tot sigui per pagar. Només està a mig quilòmetre i la pluja ha afluixat una mica. Plaer.
LECTOR SENSE CANVI.Palma.
Opinió | Cartes al director
Cartes dels lectors
25/11/10 0:00
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.