Sobre el col·legi públic Es Molins de Búger
Fa bastant temps que el col·legi públic Es Molins de Búger necessita reformes.
Aquest col·legi va ser construït a principis de la dècada dels 50 i cada any necessita reformes. Avui en dia ha quedat vell, antiquat i obsolet, i potser és un perill per als al·lots i la gent en general, ja que hi ha humitat i goteres. Sempre es va deteriorant i s'hi hauria de cercar una solució. Una seria construir un col·legi nou. Fa poc es varen posar d'acord els grups del PP i el PSM -un en el govern i l'altre a l'oposició- i sembla que pròximament, amb la Conselleria, faran possible que el poble tingui un col·legi nou al costat del poliesportiu municipal. Però, com sempre, hi ha opinions diferents que han endarrerit la construcció del centre, fins al punt que UM, liderada pel Sr. Patiño, amb alguns membres de l'APA, s'hi oposen taxativament. Recolliren unes 400 firmes en contra del col·legi nou. Alguns firmaren de bona fe, i d'altres, enganats.
En resum, que el retard el podem agrair a aquesta classe de polítics que no són autòctons, o si més no de Búger. Com poden conèixer el poble que em va veure néixer? Mai. Jo, per tres mil euros, no em canvii de camisa.
JOAN BUADES. BÚGER.
Quina vergonya, Rosa Díez
Hi havia un temps que Rosa Díez em feia pena, en veure-la patir, obsessionada pel terrorisme al País Basc. Després em va fer ràbia, quan el PSOE l'envià a Estrasburg a viure de la comèdia europea i ella deia fàstics cada dia contra Zapatero. Després em va fer vomitera, quan fundà un partit fonamentalista espanyol que s'oposa a tot allò que no sigui la castellanització de l'Estat espanyol.
Si aquesta senyora i els seus visquessin a Madrid o per la meseta ibèrica, tant se me'n fotria.Però que vinguin a predicar per aquí les seves cabòries, em sembla un acte colonialista indecent. Mai no defensaria la kale borroka ni coses per un estil, però arribat un moment les entendria: tant si les fessin alguns contra Díez i UPyD, com aquests contra els altres. Estan fets de la mateixa pasta.
JOAN MAS. PALMA.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Na Rosa Díez ha set sempre sa mateixa, se la veia venir quan tancà files entorn de s'estat quan sa primera treva d'ETA i no m'ha estranyat que haja fundat un partit integrista castellanoespanyolista. Per a ella es terrorisme no són ses bales i ses bombes sinó es fet de no voler-se sotmetre a algú qui et vol dominar i aniquilar. Per cert, que es cap d'UPyD (es estúpids) a Eivissa i Formentera, es senyor José Segador, és cosa en es Col·legi de Metges de Balears
Això és brutal!!! El censor del dBalears continua obsessionat esborrant els missatges (sense cap insult) que no li agraden. Poc a poc es va perfilant la seva persona. Ara acaba de censurar-me un comentari que no reproduiré sobre la nefasta influència de la religió catòlica a la meva persona en contestació a Sofia Forcades. Per ara ja sé que és: mallorquinista, uemita i catòlic. De veritat, que el perfil promet ben poc.
Sr. Sofia Forcades, me n'alegr per vostè. Jo som d'aquells altres que la religió catòlica només m'ha reportat repressions, pors, desenganys i moments desgraciats. Tanta de sort que ja de ben jovenet me les vaig espolsar de damunt amb no poques discussions i enfrontaments. Als meus pares no els puc retreure l'haver-me batiat i haver rebut l'educació catòlica: en aquells temps del nacional-catolicisme era pràcticament impossible per a una família obrera enfrontar-se al monstre.
El castellà al futbol d'IB3. Ahir, vaig quedar sorpresa en veure com a IB3 feien la retransmissió d'un partit amb un col.laborador que xerrava en castellà (l'ex-jugador Siviero). Amb tots els respectes per en Siviero (que ben segur és un bon professional i millor persona), es així com ens diuen que fan el futbol en la nostra llengua a IB3? Ni el PP va fer això. Recordo que en castellà ja podem veure la Champions a TV1 i si ara també hem de gaudir del castellà a IB3 potser ens podriem replantejar la inversió i que ens tornin a deixar mirar TV3 (i encara reduirem despesses...)