Bellesa apagada
12/07/07 0:00
Moltes al·lotes adolescents i no tan adolescents es pregunten «si som maca i intel·ligent, per què la societat em rebutja? Estaré grassa?».
En molts de casos aquest és l'inici de la crònica d'una agonia anunciada que pot acabar en tragèdia. Moltes joves prenen la decisió de deixar de menjar progressivament i de prendre nombroses substàncies laxants i diürètiques que no els aporta absolutament res, a poc a poc comencen a perdre la coherència de les coses, són incapaces de veure mes allà del mirall i viuen per i per als quilos.
També a Opinió
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.