Agraïment a l'hotel Meliá Hanoi

TW
0

Vàrem tenir la mala sort de patir un robatori a Vietnam just en el darrer moment del viatge, quan ho dúiem damunt tot: el bitllet de tornada, la targeta de crèdit, el DNI, el telèfon mòbil i, el més greu, el passaport. Aquesta carta no té com a objectiu desanimar ningú a visitar Vietnam, sinó agrair a l'hotel Meliá Hanoi l'ajuda i el tracte que ens varen donar en uns moments realment difícils. Mentre que l'Ambaixada espanyola es va limitar a complir estrictament amb les seves funcions, a l'hotel Meliá ens vàrem sentir com si fóssim a casa. Entre altres funcions, ens varen ajudar a gestionar l'arribada de doblers des de Mallorca, l'adquisició dels bitllets d'avió -dificilíssima a finals d'agost-, i fins i tot ens varen facilitar un traductor per fer els tràmits del visat de sortida a Immigració. I tot això ho varen fer mostrant una preocupació i una atenció exquisides que vàrem agrair infinitament en una situació molt complicada: en un país tan estranger i tan llunyà com a Vietnam, sense doblers i sense cap mena de documentació.

Especialment, volem deixar constància de l'amabilitat i de la qualitat humana i professional del director de l'hotel, Fredrik Arul, de Gonzalo Maceda (analista financer de Sol Meliá a Àsia Pacífic) i, sobretot, de Miguel Àngel Barrionuevo, que en tot moment va estar pendent de nosaltres. Nosaltres, que hem estat sempre molt combatius amb els grans hotels i hotelers a Mallorca, hem de dir que, a Vietnam, si no arribam a trobar un hotel com el Meliá Hanoi, no sabem com hauria acabat la nostra aventura. Per això, un cop més i de manera pública, gràcies.

Biel Colom Sagreras. (Rebuda per e-mail).