Estic més que segur que poques famílies són aquelles que no han rebut recentment una cridada de qualque companyia telefònica a ca seva. O almenys jo sóc un dels malsortats. Sembla que ara els distints operadors estan en plena lluita per captar clients que contractin una línia adsl, i no tenen altra idea més original que aplicar un deplorable telemàrqueting. Et criden a casa, et demanen si tens internet i, independentment que en tinguis o no, t'oferten un kit que a primera vista és molt suculent -realment sempre hi ha la trampa-. Així que decideixes i punt. Però els problemes no estan en el procediment, sinó en la forma. És una falta de professionalitat que no es revisin les bases de dades i el teu propi operador, amb qui tens contractat una línia fa temps, et cridi i et demani si tens internet. S'ho haurien de fer mirar, perquè l'operadora que em va telefonar -segurament trobant el telèfon a la guia-, fent la seva feina, es va quedar una mica parada quan vaig respondre que ja era client. Se sentiren unes rialles de fons i es tallà el telèfon...
Opinió | Cartes al director
Spam Telefònic
09/05/06 0:00
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- Cisma a Vox: un centenar de càrrecs es rebel·len contra Abascal
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.