Voldria donar les gràcies a la Federació AV de Palma, i als centenars de ciutadanes i ciutadans que al llarg de tants d'anys han treballat i treballen, de manera desinteressada, per recuperar i/o crear festes ciutadanes, com a espai de trobada, de participació i de recuperació i creació de senyes d'identitat pròpies com a poble.
Aquesta tasca massa vegades no reconeguda i altres fins i tot obstaculitzada i boicotejada per polítics incapaços de sumar voluntats a un projecte comú, tant a les barriades de Ciutat com al conjunt de Palma, ha canviat de manera substancial la forma de viure i la festa i de participar-hi. Quasi sense adornar-nos-en, , però any rere any han anat creant una tradició i una forma de fer les coses.
Pareix mentida que des de l'Ajuntament, i sobretot d'ençà que està ocupat pel PP, en lloc de reconèixer, agrair i reforçar aquesta tasca impagable, es dediquin a posar-hi traves, boicotejar o, en el millor dels casos, «imposar la col·locació de la foto del batle o batlessa als programes de festes. Amb quin dret? Que aportam recursos econòmics, diuen de l'Ajuntament. ¿De la butxaca dels batles i regidors i dels seus partits, o dels nostres impostos? Em pregunto.
El que ha fet aquest any l'Ajuntament de la Sra. Cirer del PP (no de tots els ciutadans) a part de ser un disbarat és un acte de pillatge polític. I crec que no hi tenen dret en absolut. La Sra. Regidora de «Dinamitació Ciutadana», si treballés a una empresa privada faria estona que estaria a l'atur. ¿Per què l'hem de seguir pagant amb els nostres impostos, els de tots els ciutadans? No ens serveix. Si serveix al seu partit, que la paguin dels seus doblers. Els nostres volem que els gastin millor. Moltes de vegades me deman si a Palma sols paguen impostos el 25% de ciutadanes i ciutadans que varen votar el PP.
Com que crec que no és així, ha arribat l'hora de demanar-ne comptes als administradors, de dir-los clarament que no estem d'acord com gasten els nostres doblers i d'exigir un canvi radical d'aquesta manera de destruir tot allò que no beneficia els seus interessos polítics i/o privats.
Francisco Mengod. Palma. (Rebuda per e-mail).
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.