Miquel Ripoll s'estrena a Ploma.cat amb un article sobre la poètica colpidora de Han Kang
Miquel Ripoll, redactor de dBalears i professor de Filosofia, s'estrena aquesta setmana a Poma.cat amb un article dedicat a Han Kang, la nova Premi Nobel de Literatura.
Amb el títol, 'Han Kang, la poètica colpidora de la nova Premi Nobel de Literatura', Ripoll elabora un perfil biogràfic i literari de l'escriptora sud-coreana, destacant la seva rebuda als Països Catalans.
Han Kang té una consciència única de les connexions entre el cos i l'ànima, els vius i els morts, i amb el seu estil poètic i experimental s'ha convertit en una innovadora de la literatura de l'època contemporània. Podeu llegir l'article a través d'aquest enllaç.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.