El Govern contacta telefònicament amb 14.749 majors amb dependència per assegurar-se que estan ben assistits durant l'estat d'alarma
La Conselleria d'Afers Socials i Esports ha fet 26.165 cridades per saber com es troben...
Un total de 14 agents de la Policia Local i 10 bombers de Palma donen positiu per coronavirus
L'Àrea de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palma té un total de 24 positius per...
Un Guàrdia Civil li diu al President de l'OCB: «¿Usted cree que tengo obligación de cogerle este documento en catalán?»
Aquest divendres, 10 d'abril, el President de l'Obra Cultural Balear, Josep de Luis,
Les Balears registren en un dia més curats que nous infectats per coronavirus
Les Balears sumen aquest dissabte 1.507 casos positius en coronavirus (COVID-19) detectats...
L'Estat espanyol suma 510 morts en les últimes 24 hores, la menor xifra en 19 dies
Els casos per coronavirus a l'Estat espanyol s'eleven a 161.852, la qual cosa suposa 4.830...
El Govern obliga a l'ús generalitzat de mascaretes en la tornada a la feina de les ocupacions no essencials
El Govern balear obliga a l'ús generalitzat de mascaretes en l'anunciada tornada a la feina...
Valtònyc al sindicat de la Policia espanyola: «Allò que és condemnable és la vostra incompetència»
Valtònyc ha sortit aquest dissabte a defensar Unió de Pagesos de les dures crítiques...
El Govern ordena la intervenció de dues residències privades d'atenció a gent gran
La Conselleria de Salut i Consum ha ordenat, d'acord amb l'Institut Mallorquí d'Afers Socials...
El Pi reclama que es reparteixin mascaretes a la població de risc a través de les farmàcies i la targeta sanitària
El Pi-Proposta per les Illes ha reclamat aquest dissabte al Govern que es reparteixin...
El BOE publica la pròrroga de l'estat d'alarma fins al 26 d'abril
El Boletín Oficial del Estado (BOE) publica aquest dissabte el reial decret pel qual es...
Armengol lamenta la mort d'Enrique Múgica, víctima de la COVID-19
La presidenta del Govern balear, Francina Armengol, ha lamentat la mort aquest dissabte...
Cossos que importen
Una amiga meva em va obrir els ulls: «L’edat és una presó». Una presó simbòlica, si es vol, però una presó. I és que arriba un moment que veus com va canviant la mirada dels altres sobre tu. Et miren però no et veuen. Ets l’edat que tens, com si fos un vestit arrapat al teu cos, el vestit de l’home invisible.
Missatge enigmàtic a les xarxes: 'Mallorca serà un donut'
Aquests dies corr per les xarxes una imatge enigmàtica que anuncia que 'Mallorca serà un donut'.
Els experts avisen que l'aixecament del confinament total comportarà un augment dels contagis
El govern espanyol ha decidit l'aixecament del confinament total, que implica que milers de treballadors que no són serveis essencials i que varen treballar durant els primers quinze dies de l'estat d'alarma
El SUP també ataca el dBalears
El Sindicato Unificado de Policias no encaixa gaire això de la llibertat de premsa i no els agraden els mitjans crítics i lliures. Es consolen afirmant que «segons l'OJD no els llegeixen ni a ca seva». Sembla que no han entès les dades que publica l'OJD i que mostren com dBalears supera els 100.000 lectors mensuals. En tenen una altra de més significativa: el seu perfil de Twitter des d'on insulten aquest diari té 2.016 seguidors, mentre que el del dBalears compta amb 23.100 seguidors, cosa que el situa com el tercer mitjà més influent a les xarxes.