La doctora Margalida Gili, nova degana de la Facultat de Medicina
La doctora Margalida Gili Planas ha estat nomenada degana de la Facultat de Medicina de la Universitat de les Illes Balears (UIB), que va ser creada el passat 17 de febrer.
L’STEI defensa l’estabilitat dels funcionaris interins i dels llocs de treball
L’STEI ha defensat aquest dissabte l’estabilitat dels funcionaris interins i dels llocs de treball a Educació. A la Mesa Sectorial d’aquesta setmana, s’han aprovat les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí pels propers cursos 2016-2017 i 2017-2018, tal com reclamava el sindicat.
La jutgessa desestima per quarta vegada la demanda interposada pel diputat Nel Martí contra Camps per injúries i vexacions
El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Ciutadella ha desestimat el recurs de reforma interposat pel diputat de MÉS Nel Martí contra la resolució dictada pel mateix jutjat el passat dia 2 de setembre de 2015, en relació a la demanda presentada contra el diputat 'popular' Antonio Camps en la qual se li acusava d'injúries i vexacions de caràcter homòfob.
Cort estudia amb els mercats la manera de millorar la recollida de fems i residus
L’Ajuntament de Palma vol millorar la recollida de residus. Representants del departament de Sanitat de Consum i d’Emaya han mantingut reunions al llarg de la setmana amb els representants dels mercats municipals de Palma per estudiar la millora de l’eficiència del triatge i recollida de fems en aquests centres.
L'Institut Balear de la Joventut i el Consell de Menorca impulsen el Carnet Jove
La vicepresidenta primera i consellera d'Ocupació, Projecció Econòmica, Joventut i Esports, Susana Mora, el director de l'Institut Balear de Joventut (IB-Jove) del Govern de les Illes Balears, Joan Ferrà, i el director insular de Joventut, Ocupació i Innovació, José Carbonell, han presentat aquesta setmana les accions d’impuls del Carnet Jove a Menorca.