El Govern, a favor que el nom de la capital sigui Palma i no Palma de Mallorca
El Consell de Govern s'ha mostrat aquest divendres a favor de canviar el nom de la capital mallorquina perquè es digui 'Palma' en lloc de 'Palma de Mallorca', tal com ha proposat l'Ajuntament.
Els nostres lectors consideren que l’Assemblea de Docents l’ha encertada desconvocant la vaga educativa
Clar vot a favor del ‘Sí’. Els nostres lectors consideren que l’Assemblea de Docents l’ha encertada desconvocant la vaga educativa. En concret, el 40.63% creu que ja no és necessària, mentre que el 27.6% ha considerat que afavorirà la negociació.
Creus que la dona ha assolit la plena igualtat?
L’enquesta d’aquesta setmana, coincidint amb el Dia de la Dona Treballadora, se centra amb el paper de les dones dins la nostra societat. En concret demanam als nostres lectors si creuen que la dona ha assolit la plena igualtat.
L'ASM de Palma ja camina
L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha celebrat aquest dissabte un acte a Can Alcover per constituir la secció local de Palma. L'acte ha comptat amb la presència del president, Cristòfol Soler, la vicepresidenta i el secretari de l'ASM així com un ampli grup de socis i amics.
Armengol: «Volem una educació respectuosa amb la nostra identitat»
La presidenta del Govern, Francina Armengol, acompanyada d'altres autoritats de l'Executiu balear, ha signat aquest dissabte el document elaborat per Illes per un Pacte per a un Pacte per l'Educació, de manera que el Govern es compromet a assumir el text com a base inicial d'un acord polític en matèria educativa.
Valero dóna a conèixer els principals elements arquitectònics de Son Sardina
Prop de 50 persones han participat aquest dissabte a l’itinerari cultural guiat pel barri de Son Sardina organitzat per MÉS per Palma. Al recorregut hi ha assistit la regidora d’Ecologia, Agricultura i Benestar animal, Neus Truyol.
El PSIB lamenta el «bloqueig» a Sánchez, MÉS vol un pacte d’esquerres, Podem mostra inquietud, el PP vol la gran coalició i El Pi critica la «polarització» del Congrés
Els partits de Balears han valorat aquest dissabte el ‘no’ a la investidura de Pedro Sánchez. Les diferents formacions polítiques han donat les seva visió sobre el nou escenari que s’obre durant aquests dos mesos.