Notícies del dia 9 de novembre de 2013
Illes Balears / Polí­tica
Els infants són els més oblidats en aquesta crisi econòmica, segons Unicef.

Polí­tica

Unicef: Tres de cada deu nins de Balears pateixen risc de pobresa infantil

Tres de cada deu nins (29,3%) de l'arxipèlag pateixen risc de pobresa infantil, segons ha advertit la presidenta d'Unicef Comitè Balears, Maria Antònia Caimari, durant la ponència parlamentària sobre la situació de la infància a les illes i les seves conseqüències.

dBalears

Armengol durant la seva intervenció en la Conferència Política del PSOE que es celebra a Madrid.

Polí­tica

Armengol advoca per construir una “alternativa creïble” al Govern del PP

Francina Armengol, secretària general del PSIB-PSOE a Balears, ha presidit aquest dissabte la Conferència Política que els socialistes celebren aquest cap de setmana a Madrid.

M.R.P./dBalears

Opinió / Opinió
Xesc Bujosa

Opinió

'Jazz', jaç, 'jes'

És poc discutible que en totes les disputes entre nacionalitats –nacionalitats veïnes, enemigues, dominants i dominades – existeixen mútues i/o recíproques acusacions de manipulacions històriques, i que el que és acceptable per una part, la pròpia, és intolerable en boca dels altres.

Xesc Bujosa