nubes rotas
  • Màx: 12°
  • Mín: 11°
12°

«España no se rompe»: Prop de 300 persones es manifesten a Palma

38599

12-10-2017

Prop de 300 persones s'han manifestat aquest dijous a Palma pel 12 d'Octubre, festa nacional d'Espanya, al crit d'"España no se rompe, 'No nos engañan, Cataluña es España', 'Som mallorquins no catalans' o 'Armengol dimissió'. La manifestació ha estat marcada per la independència de Catalunya.

Els manifestants portaven banderes d'Espanya i han fet el recorregut des de la Plaça Major fins al Consolat de Mar, passant per la plaça de Cort i el Parlament.

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per geu, fa 2 mesos

No lo has dicho todo, solo mentiras odio y rencor. ¿Por qué sigues viviendo en esta España que detestas?. ¿Por qué no te largas de una vez por todas. Evidentemente, en tu lugar yo lo haría. Mucho bramar, pero ninguno se larga. Al revés. Los que se largan de vuestra amada Cataluña son los bancos, las empresas, y los ciudadanos depositan sus dineros fuera de la Comunidad.

Te voy a dar unos datos, que seguramente sabes, pero los callas como un maldito. En el año 2.016, recién finalizado, o casi, la Comunidad catalana aportó a la caja común de la Seguridad Social 18.000 millones de euros. Y sus gastos ascendieron a 23.000 millones de euros. Es decir un déficit de 5.000 millones cubiertos por el resto de contribuyentes españoles. Son datos verídicos que puedes obtener si los buscas. Y es solo un ejemplo. ¿Sabes lo que es el FLA?. Averígualo, pues estamos hablando de 60.000 millones de euros. Y no hablemos si estos salen de la C.E., que, por cierto, están en ella por ser ciudadanos españoles.

Gracias por dejarme comentar.

Valoración:0menosmas
Per Joan Miró Font, fa 2 mesos

I declara ses corrides de toros bé cultural, i no vol acollir sa gent que fuig de ses guerres d'orient...

Valoración:6menosmas
Per marbosch, fa 2 mesos

Si eren 300 podien fer una peli...

Valoración:9menosmas
Per guillem, fa 2 mesos

La patria española, s'espenya tota sola. No persegueix la corrupció, ni el saqueix del fons de pensions, ni l'evassió de capitals cap a paradisos fiscals, ni l'economia submegida, ni els grups paramilitars feixistes, ni la deslocalització de la producció de bens de consum cap a paisos empobrits, ni la contaminació exagerada de les multinacionals que produeixen energía eléctrica amb carbó. No val la pena defensar-la.

Valoración:14menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente

Comenta

* Camps obligatoris