Turisme del Consell de Mallorca posa en marxa un ‘call center’ per a atendre les consultes dels ciutadans

TW
0

El departament de Turisme del Consell de Mallorca ha habilitat i posat en marxa en les darreres setmanes un servei de 'call center' amb l'objectiu de «millorar l'atenció al ciutadà i contribuir a una millora de l'eficàcia en la gestió turística de l'illa». Es tracta d'una nova unitat dins del servei Jurídic Administratiu d'Ordenació denominada Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que se servirà d'aquest 'call center', encarregat d'atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.

El servei compta en l'actualitat amb quatre persones -un coordinador i tres auxiliars administratius- atenent les trucades rebudes en la nova línia de telèfon exclusiva habilitada per a aquest fi, en el número 971007940, que està operativa de 9 a 14 hores de tots els dies laborables. Des de la seva posada en marxa, setmanes enrere, s'està rebent una mitjana de més de 1.000 telefonades al mes de ciutadans interessats a realitzar consultes relacionades amb el servei d'ordenació turística.

En aquest temps, el personal del servei del 'call center' ha atès de mitjana unes 50 telefonades al dia per a donar resposta i solucions a les consultes ciutadanes referents a qüestions d'interès com canvis de titularitat en propietats turístiques, situació actual de places turístiques, normativa turística general o la lluita contra l'oferta il·legal en el sector.