La delegació estarà encapçalada pel president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, que estarà acompanyat per la vicepresidenta, Antònia Roca, el conseller de Turisme, José Marcial Rodríguez i el director de Turisme per a la Demanda i l'Hospitalitat, Marco Táboas. La delegació institucional té per objectiu «continuar amb l'estratègia de reforç de la imatge de Mallorca com a destinació turística responsable en el mercat alemany».
Tal com ha explicat el Consell, dimarts, 4 de març, Mallorca presentarà les últimes novetats en turisme accessible, incloses en el Pla d'Actuació 2024-2027 de la FMT. Aquest pla marca l'inici d'un projecte que cerca estendre's a tot el sector i a tots els actors de l'entorn social i turístic de l'illa, amb l'objectiu de convertir Mallorca «en una destinació accessible universalment, tant per a viure com per a visitar. Aquesta iniciativa és una de les accions derivades de l'estratègia de convivència i responsabilitat establerta en el Pledge».
D'altra banda, per a mantenir una relació sòlida entre Mallorca i els principals mitjans i agents turístics d’Alemanya, s'ha organitzat una completa agenda d'entrevistes i reunions amb interlocutors clau del 'trade' turístic alemany, com la revista FVW, TUI, Holidaycheck, Der Touristik, Alltours i Shauinsland, entre altres.
I, per segon any consecutiu, el Wintergarten dels magatzems KDW serà el punt de trobada per a l'esdeveniment de networking «Mallorca en Essència» Edició ITB, que reunirà 100 persones procedents de mitjans de comunicació, prescriptors, professionals del sector turístic i representants institucionals, principalment d'Alemanya, encara que també es comptarà amb la presència d'altres professionals de l'entorn europeu, donada la naturalesa internacional de la fira.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.