Francina Armengol destaca la defensa dels migrants que va fer sempre el Papa Francesc
La presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol, ha lamentat la defunció del Papa Francesc que «va defensar fins a l'últim dia un humanisme cristià basat en la cura dels més vulnerables i el respecte als migrants».
També a Illes Balears
- dBalears posa en marxa la quarta edició de #CorrellibresDB
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- dBalears, Ona Mediterrània, VIDA i L’ESTEL conviden tothom a celebrar la Diada de Sant Jordi a la plaça de Cort de Palma
- El PSOE Palma acusa el batle, Jaime Martínez, de «menysprear el català»
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
si molta lluita pels immigrants però va ser el que va endurir el tracte a aquests mateixos al vaticà. Mai no hi ha hagut lleis tan restrictives cap a la immigració al vaticà que quan hi era.
Fue un caballo de Troya de los enemigos de Occidente