MÉS: «El delegat del Govern espanyol menyprea les institucions d’autogovern i es nega a comparèixer per la situació de descontrol a la mar Balear»
El delegat del Govern espanyol, Alfonso Rodríguez, s’ha negat a comparèixer aquest dimecres a la Comissió d’Ordenació Territorial, Habitatge Mobilitat i Cicle de l’Aigua del Parlament com havia demanat Més per Mallorca per tal que informés sobre com pensa afrontar la situació i els conflictes i descontrol de la mar Balear.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.