VOX diu que «els mallorquins no poden pretendre anar tranquil·lament a les platges el juliol i l'agost»
«Que bonita seria Mallorca si no fuera por los mallorquines» deien els franquistes i els seus hereus continuen desitjant i treballant per aconseguir el seu somni: una Mallorca sense mallorquins. A Manuela Cañadas, que no és la més viva del grup, se li va escapar aquest desig durant la seva intervenció al faristol del Parlament. La neofeixista troba que els mallorquins no han de fer nosa a les platges durant els mesos d'estiu.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
ses platges de mallorca???per els colons,talment Na Cañada.
Ah! Ells sí? Perquè de mallorquins no en tenen res.
Com diu aquesta dona, na Manuela Cañadas, els treballadors venguts de fora per guanyar-se el sou, si troben que han de passar gana i altres necessitats, partiran cap a les seves terres i ens deixaran una Mallorca per netejar, i gaudir.ne plenament pels que quedem. Senzillament FANTÀSTIC !!! Esperem que ella també surti de les nostres illes ben aviat. Ho trobaria una benedicció de DEU
L'emigració és un fenòmen natural i històric. No se'ns ha de posar el pèl de punta pensar que després de l'allau de gent immigrada a les illes, pugui encetar-se un procés d'emigració de persones des de les illes que no han vist acomplerts els seus somnis en aquestes illes.
@Pilot, no hi es gens, lo seu es una trabucadura descomunal, a fi de comptes no sap fer res excepte cobrar i escampar odi i no es d'ara, es evident que pobreta no te mes que sarradis dins el cap. Genteta com ella es la que sobra a les nostres Illes.
Però, no deien que volien llibertat? Me pareix que duen una panada mental apoteòsica.
Aquesta dona, hi és tota?