Ara Més-Ara Repúbliques ha proposat impulsar una normativa europea que permeti que les Balears puguin regular l'arribada de creuers amb la intenció de reduir la quantitat de vaixells que arriben i «disminuir l'impacte d'aquesta activitat en la qualitat de l'aire, la disponibilitat d'aigua potable i el col·lapse turístic».
Ara Més-Ara Repúbliques proposa que es limiti l'arribada de creuers a les Balears des del Parlament Europeu
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot el que demana Alice Weber està molt bé, però no basta. Necessitem controlar i gestionar els Ports i els Aeroports des de les nostres pròpies institucions, amb criteris d’Interès General i de Servei Públic i no amb finalitats d’ànim de lucre com fa l’estat espanyol.
Estam ben arreglats si hem d'esperar res d'Europa, però és ver que si hem d'esperar res dels aliats de Més, Sumar, PSOE o Podemos, també estam ben arreglats.
Otros que no fotrán res.
Estaría más correcto que informarais de las propuestas de otros partidos a parte de Mes. Llegáis a aburrir