MÉS per Mallorca decideix concórrer a les eleccions europees amb Ara Repúbliques, la coalició liderada per ERC
La militància de MÉS per Mallorca ha decidit per una ampla majoria (al voltant del 90%), concórrer a les eleccions europees que es celebraran el proper mes de juny, amb la coalició Ara Repúbliques.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per a ésser un ver xovinista ultra espanyol cal escriure tantes pardalades com qualcunes d'aquí al dessota ? Com és pot confondre la socialdemocràcia de Més per Mallorca i d'ERC amb "l'extrema-esquerra" ? "Antiespanyola" ? No defensar l'assimilació, ni la vertebració i submissió a Espanya, ni la substitució lingüística i cultural per la castellanospanyola a les nostres Illes, no vol dir ésser "antiespanyol". Els espanyols a casa seua que facin allò què els hi plagui, la majoria de persones no en volem cap d'anihilació ni difonen cap negacionisme de l'espanyolitat allà on la llengua i cultura castellana o espanyola n'és pròpia i hi domina el monolingüisme espanyol o castellà. Els xovinistes espanyols se pensen que tothom és i fa com ells. La claca xovinista del PP-Vox, el patit espanyol fundat l'any 1976 per 7 exministres de franco, a qui intenten enganyar ?
es junta l'ultraesquerra antiespanyola, Que pot sortir malament?
les votará TXAPOTE
Benvingudes siguin totes les aliances i coalicions de les esquerres, per tal de millorar la democràcia i el benestar de la gent, lluitant contra la privatització del sistema de pensions i dels serveis públics que impulsen l'Estat Espanyol i l’Europa del Capital.
va amb Bildu? amb l'ultra esquerra.
¡Ostras, Pedrín!