El Consell Polític de MÉS comença a traçar una nova estratègia per a «defensar el país i avançar en drets»
El nou Consell Polític de MÉS per Mallorca s’ha reunit aquest dimecres, 31 de gener, a Algaida després de la seva renovació a la VI Assemblea General de la formació. L’òrgan del partit ecosobiranista ha començat a «traçar una nova estratègia per a lluitar contra l’extrema dreta, defensar els drets i el país i ampliar les bases del partit».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
MÉS fracàs, SUMÉS estupideses, MÉS projectes estrellats, SUMÉS despatxitis, MÉS carotes de sempre, SUMÉS dirigents bords, MÉS castellà, SUMÉS genuflexions, MÉS pèrdua de vots, SUMÉS turisme de masses, MÉS autopistes i pobresa!
Quin País? Res de res, retòrica per conformar els que ja s'han conformat. Nova estratègia destinada, ben segur, a procurar governar amb el PSOE i res pus. El programa, segons la notícia, no es diferencia del que té el PSOE. El caos de legislatura no l'ha duit Prohens, l'han duit els de Més i els de Podemos a causa del fracàs estrepitós que varen ser les dues darreres legislatures. La notícia no diu res de la necessitat imperiosa de renovar les cares dels dirigents actuals de Més, tots ells responsables de la situació actual, ni tampoc res de renovar les cares dels que han de ser el futurs candidats.