L'actual líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha assumit el repte d'intentar esdevenir president del Govern espanyol de nou, per la qual cosa se sotmetrà properament a un debat d'investidura en el Congrés de Diputats, després de la derrota de la candidatura d'Alberto Núñez Feijóo.
Sánchez assumeix l'encàrrec d'intentar formar govern amb l'amnistia i l'autodeterminació com a debats claus
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sánchez: primero diles a todo que si. Luego tu investidura. Y después creas una taula de diàleg y estiras la cosa. El pueblo quiere un gobierno progresista con Junts y PNB.
Ho ha dit ben clar. Els catalans volen concòrdia i retrobament. Per tant els que hauran de facilitar la nova harmonia hauran de ser els independentistes, cedint, naturalment.
Supòs que en Sánchez deu tenir clar que xerrar per xerrar no du enlloc i per tant s'haurà de comprometre a uns mínims acceptables pels independentistes, perquè si no ja pot convocar eleccions per demà mateix.
Si l'Amnistia és declarada inconstitucional, tots els amnistiats durant la Transició tornaran a ser delinqüents. I tots els franquistes torturadors i matons d'aquella època wue encara diguin vius, hauran d'anar a la presó i pagar pels seus crims.
Catalunya demana amnistia i autodeterminació, Pais Vasc mes beneificis fiscals, financiació i condonació de deute 186.000M, Comunitat Valenciana condonació del deute de 410.000 Mio, Valtonic tornar a Mallorca, SUMAR demana ... Sanchez dirá que SI a TOT. Anar a mitges es un error, s´ha de demanar directamente l´independencia i condonació del deute. Si no forma govern, perdra ses noves eleccions sense cap dubte.