Aquest dimarts, el Parlament de les Illes Balears ha aprovat per unanimitat una iniciativa en reconeixement dels descendents dels jueus de Mallorca.
El Parlament aprova una iniciativa en reconeixement dels descendents dels jueus de Mallorca
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aprenent, vaja collonades que escrius
Sadisme i masoquisme. Els jueus tenen duas brancas: els sefardís i els hebreus. A Mallorca, la tensió era entre jueus, els sefardís eran els qui donaren branca an els hebreus. La majoria de la Inquisició estava a mans de sefardís.
Molt bé però és com un cementeri. Millor silenci, ja està tot dit. Res de comerciar amb el dolor. Sembla d'un temps ençà que les Administracions Públiques tenen un nivell de despesa i deute tant elevat que ara necessiten de bones relacions amb els jueus, com si a canvi del perdó se'ls donàs un poc més de crèdit financer per continuar la festa. Sembla que les administracions no ho fan convençudes i que necessiten dos milions de turistes jueus que venguin a plorar d'emoció i deixar dòlars. Els polítics que demanen perdó semblen més papistes que el Papa, més jueus que els jueus, cercant noves formes d'ingressos. Jo demanaria unes dècades de condol i silenci.