El president d’El Pi-Proposta per les Illes Balears, Tolo Gili, assegura que «s’ha demostrat que la falta de metges no té res a veure amb l’idioma sinó amb la falta de recursos econòmics que arriben de l’Estat». Gili insisteix: «Si per anar a les Canàries, Ceuta o Melilla els professionals sanitaris obtenen un bon plus d’insularitat i per venir a les Balears no el tenen, és normal que no vulguin venir».
El Pi remarca que la falta de metges «no té res a veure amb l'idioma sinó amb la falta de recursos que arriben de l’Estat»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pi, pi, pi, pi, pi, pi, pi, pi, pi, pi, pi. ....
Si no haguéssim d'aguantar a tota la gent que ve de fora i poguéssim posar el cartell de"complet", no necessitariem tants de metges, ni hauriem de suportar les protestes d'una gent forana a la que no li agradam com som, i que ens volen canviar al seu gust. Tanmateix continuara venint gent, els d'aqui anirem perdent drets i no se solucionarà res, ben al contrari, de cda vegada serà pitjor I fulminar el català no és cap solució. Més aviat, és una excusa de fanàtics per destruir el nostre poble.
Si paguen malament, només se pot pagar els sou a uns mediocres que no té ténen capacitat ni tan sols per aprendre Català. I també ja els hi val, suprimir el requisit del Català justament ara, quan ja s'ha graduat la primera promoció de metges formats a la UIB, que ja estan fent el MIR. Fitxeu- vos en el que vos dic: Que aquests fatxes i ultres-fatxes son tan enemics de la nostra terra, i odien tant a la nostra gent, que s'han afanyat en aplanar el terreny als metges de la península que s'han quedat sense plaça a la seva terra, per no ser precisament els millors, així com a estrangers graduats a on només Déu sap, perque puguin ocupar totes les places vacants i que els nostros, d'aqui a uns mesos quan ja estiguin llests per exercir la seva especialitat, se quedin sense poder fer feina en la seva carrera, perque tot ja estarà ocupat, i hauran de treballar de repartidors, fent net vidres i fent feines per a gent poc qualificada, o partir de la nostra terra. I tot perque aquests que se pensen que ser patriotes del seu estat- nació és enfonsar la seva pròpia terra, estan en contra de que a les Illes Balears hi hagi una facultat de Medicina i fins i tot, de que tinguem una universitat, perque pensen que només ha de poder estudiar la gent amb doblers, malgrat no tingui condicions per fer- ho. Son tan insolidaris i gens empàtics, que és necessari posar- se a dins del seu cervell, per entendre les barbaritats que son capaços d'arribar a fer. I la vida, la salut i la dignitat de la nostra gent els importen ben poc. I les trepitgen gustosament, quan se tracta d'assolir les seves infames finalitats.
Manco comunicats i deixau de governar amb el PP.
Cuanta ignorancia supina....
L'Estat els darrers cinc anys representat pel govern més d'esquerres de la història, segons la propaganda de Sanchez i Yolanda Díaz.