L'Acord Social per l'Amnistia i l'Autodeterminació (ASAA) li ha recordat a Pedro Sánchez que el 2018 va signar la Declaració de Pedralbes, en la qual la Generalitat i el govern espanyol es marcaven l'objectiu de «cercar respostes polítiques que atenyin un ampli suport de la societat». A més, el 2020, el PSOE va signar un compromís per validar, amb una consulta a la ciutadania de Catalunya, un acord sobre el futur del país. L'ASAA ha assegurat que no trobaran cap resposta política que acrediti més suport social que el del referèndum: «Els instem a proposar qualsevol altra resolució política que sumi un 80 per cent de suport civil, social i popular».
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo fos soci de l'ASAA no instaria res a Sanchez, o millor dit, abans d'instar res a Pedro Sanchez, instaria ERC i Junts a no fer figa davant propostes que no diguin la de l'amnistia i el dret a l'autodeterminació. Ja tenim una edat i l'experiència ens obliga a desconfiar sobretot d'uns però també dels altres.
Llençador de xancletes ? Ves que no en posi qualcuna en la boca d'un neo-nazi de Bocs, que aleshores sí que farem unes rialles descomunals !!!
Este no era el charnego que acompañó a Vito Pujol a “declarar” al parlamento catalán?. Sí, hombre, que se genuflexionó tanto ante el padrino que sólo le faltó besarle los pies. Era este, no?.
Molt bé David, aquí és on cal insistir i treballar. La lluita antifeixista té molts vessants i molts obstacles a superar. Bé !
El lanzador de chancletas
Els demòcrates partidaris de la justícia i oposats a la repressió política, sempre han existit a Catalunya. Però a partir del cop d'estat judicial espanyol de 2010 que va anul·lar l'estatut d'autonomia de Catalunya aprovat i refrendat per la ciutadania, el Parlament i les Corts Espanyoles, no han deixat d'augmentar i d'organitzar-se al marge de les institucions sotmeses als dictats dels colpistes del Tribunal Constitucional
ASAA ? De donde salieron?