L'OCB de Formentera expressa un rebuig frontal a l'atac de la ultradreta «contra la llengua, la cultura i la història de les terres valencianes i balears»
L'Obra Cultural Balear de Formentera ha emès un comunicat en denúncia dels perills que el viratge de la ultradreta suposa per a les administracions balears i valencianes.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
12 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@escardapenes Veo que has descubierto Softcatalà. Enhorabuena, muchacho.
Nosaltres som gent d'acollida, i per això vàreu poder arribar vosaltres i ser aquí. Així ho pagau, rebutjant tot lo nostre, més que corbs sou voltors, carronyaires. Salut i República Països Catalans ara i sempre
Si la OCC de aquí no pinta una mona, la de Formentera, ni te cuento. Es como un macaco escupiendo a un petrolero.
Como andan de escocidos estos....
Què m'he perdut? No se poden rebre subvencions? Qui diu això? Un torero?
Jo som d'aquí, filla d'emigrants andalusos i sentbque l'OCB defensa la meva terra i la meva cultura, malgrat alguns energúmens no ho puguin entendre.
Para dejar las cosas en su punto, que el jefe de la OCB salga y publicamente diga que no recibe subvenciones de nadie. No lo hará. Presuntamente debería mentir.
En destroyer és el pellasso hispiñol d'en Goebbels .
Un atac contra el català, es produeixi allà on es produeixi, és un atac a tota la llengua, a tota la nació. De Salses a Guardamar i de Fraga a Maó/l'Alguer. Nota per al Destroyer: els qui no són d'aquí són els colons espanyols, com tu.
No diguis dois, Destroyer! Una mentida, malgrat se repeteixi un mil.lió de vegades, no se converteix MAI en veritat. Com així, sou tan tòxics i tan maleducats, de no pider respectar ni un poc a la bona gent, només pel simple fet de no ser ni pensar com voltros? Perquè no deixes de venir a molestar i te dediques a fer qualque cosa de profit?