La nova configuració de l'Ajuntament de Palma: El PP elimina Justícia Social, Feminisme i LGTBI i uneix Cultura i Turisme
El batle de Palma, Jaime Martínez Llabrés (PP), ha presentat aquest dilluns la configuració del seu equip de govern municipal. Martínez ha destacat que es tracta d’una estructura «de gent que prové tant del sector privat com de l’Administració, amb la missió de posar en marxa les polítiques necessàries per desenvolupar el programa de govern» i impulsar «polítiques de xoc en matèria de mobilitat, de seguretat, de neteja, d’habitatge i de fiscalitat».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una colla de mercenaris, només fatxes, borregos i els que hi van bé, com els hotelers Balears, poden votar un partit dels més corruptes que hi ha hagut mai!!
Només perfectes idiotes poden haver votat aquest manat d'imbècils.
Això és la idea que tenen de la cultura. Cultura i Punta Ballena són u.