L'arribada a Mallorca del líder dels conservadors té lloc en plenes negociacions per a aconseguir un acord amb la formació neofeixista VOX per a investir a Marga Prohens com a presidenta del Govern, així com per a la formació de governs en altres institucions com l'Ajuntament de Palma o el Consell de Mallorca.
Precisament aquest dimecres, representants de PP i VOX tenien previst tornar a trobar-se, una setmana després que un primer intent de reunió no tengués lloc per la negativa dels d'Abascal a asseure's a negociar sense la presència de Marga Prohens.
Des d'aquell dia, no obstant això, mentre que des del PP han assegurat que hi ha hagut converses «discretes» que anaven «per bon camí», en paraules del diputat Antoni Costa; des de VOX s'assegurava que no hi havia contactes «ni formals ni informals».
En la reunió d'aquest dijous, a més, la directiva del PP previsiblement ratificarà les candidatures per les Balears al Congrés i al Senat per a les eleccions generals de juliol.
Aquest dimecres, el Comitè Electoral ha aprovat les llistes. La secretària general del PP de les Illes, Sandra Fernández, figura com a número dos al Congrés, mentre que María Salom, Miguel Ángel Jerez i Cristóbal Marqués concorren al Senat per Mallorca, Eivissa i Menorca, respectivament.
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Com a les portes dels consistoris amb representació fatxa hi haurà cues de ganduls genètics, i de boina per sota els ulls, demanant un lloc per a cobrar una mesada digna per un parentiu amb aquell o l,altre. Portant una carta de favor o el carnet d,afiliat entre les dents. .... I biba la corrucsiong i tonto eúrtimo.
Aquesta es l apaña cañi nazional socialista pepera hereva del franquisme i cantarla del cara al sol
Podrà anar a Son Banya. Ja que per Galiza té compis narcos potser coneix La Paca i sa seva trupe. Però crec que sa farlopa de ca seva és més pura que sa de per aqui. Segur que ha vengut subministrat.
El depedrador
Da gusto ver a responsables políticos duchados y vestidos como adultos....
nasio pa afana
El que es retratava amb amics narcos...
En Feijoo ve a celebrar que els progres han lliurat les institucions al seu partit. De la mateixa manera que tot sovint venien celebritats del PSOE a celebrar la progressiva espanyolització de les Illes a càrrec d'Armengol i els seus consellers. És per això que a les Illes la gent vota en clau espanyola, a diferència d'Euskadi i de Catalunya. Països Catalans en bona part espanyolitzats i la culpa no és tan sols del PP. Els progres han fet una feina molt més eficient.
Ho feis extraordinàriament bé, Vilalta. Com més tortureu a la bona gent, que és la inmensa majoria independentment de les seves idees polítiques, més prest provocareu el seu fàstic i el seu rebuitg. Llei de vida.
No me fio de Feijóo, muy blandito, un "peix bullit". Confío en la firmeza de VOX.