PSIB: «Si el PP governa a Capdepera serà perquè MÉS per Mallorca ho haurà volgut»
La Federació Socialista de Mallorca aposta per un govern d’esquerres a Capdepera i manifesta el màxim suport al candidat Rafel Fernández, «que no farà cap passa al costat». Així ho ha manifestat Catalina Cladera, secretària general de la Federació Socialista de Mallorca després del comunicat llançat per MÉS per Capdepera.
També a Illes Balears
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Emotiu i multitudinari acte de comiat a Pere Sampol
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Arriba a Mallorca l’obra més irreverent i antifeixista de la temporada, ‘Who the fck is Iribarne?’
- Horari del comiat a Pere Sampol al cementeri de Montuïri
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I perquè el PSIB no va fer els deures al seu dia. Cul a cadira i passa això.
Que jo sàpiga, sa caparrudesa, fatxenderia i falta de dignitat de Més-Mas ja han donat dos municipis al PP i Vox. Tal vegada sigui millor així. Està ben demostrat que els "ecosobiranistes" saben xerrar molt bé fins que toquen el poder. Després "tarari que te vi".