El PP no descarta acords amb VOX als consells insulars i ajuntaments on sumin majoria
La presidenta del PP de Illes Balears, Marga Prohens, ha insistit aquest dilluns en la seva intenció de formar un govern en solitari, encara que està previst que aquesta setmana comenci a negociar amb Vox un acord per a la seva investidura. Segons Prohens, «el mandat de les urnes és clar», en referència als 26 diputats obtinguts, comptant el de Formentera.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Por fin nos quitamos el lastre y nos recuperaremos de tanta mediocridad
Ens esperen quatre anys molt dolents gràcies a l ignorància de molta gent que no SAP ni vol saber. Mallorca parque temático y playas privadas .
És el que ja tenien planificat. MÉS els va extendre la ma sl Govern i els del PP se feren el suec, perque el que els interessa és governar amb els extremistes de la ultra dreta. Mentres a Alemanya han dit que no volen res amb el partit neonazi, aquí se fa tot el possible per governar amb ells i complaure tots els seus desitjos El dia menys pensat, la Unió Europea fotrà defora a Espanya, si tot continua així.
I tots els sense cervellet q els han votat…ens comdennen a viure dins la misèria
-Los mismos pe....... con diferentes collares.
ni al govern, els hi faltarà temps passades les generals.