Armengol sobre els resultats de l'esquerra: «El PSIB ha aguantat. Cadascú haurà de donar les seves explicacions»
La líder del PSIB-PSOE i candidata a la reelecció a la presidència del Govern, Francina Armengol, ha lamentat aquest diumenge «l'onada de dreta i extrema dreta» que han donat els resultats electorals i ha promès liderar una oposició «ferma i compromesa».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En las generales el voto útil PSOE
Hila.- Ni siquiera el peor alcalde de Palma. Ni eso. Un alcalde desconocido. Un fantasma sin hacer nada. Ni bueno ni malo. Una sombra. Armengol.- Nacida en el corazón de Mallorca y traidora a la idiosincrasia y valores de nuestro pueblo. Una radical catalanista más papista que el Papa. Odio tremendo al castellano. Una pieza impresentable, peor que los que le servían para seguir, cuando por si sola nunca ha ganado unas elecciones. No te añoramos. Mejor que te vayas a la farmacia.
Tranqui, Francina. Igual acabas de ministra en julio… 😜
Tiene más cara que espalda.
No és estrany que hagi perdut! Ni llegir sap!
Com se pot ser tan barruda?. El PSIB no ha aguantat, ha perdut vots i escons. Dels altres, que us donaven suport al parlament, millor no parlar-ne. I ara fereu jornades de reflexió per "estudiar" el què ha passat?. No me fegeu riure. No vos enterau de res ni voleu sabre perquè heu perdut. Si realment se vol "desactivar" altres opcions polítiques, com les que han guanyat, no podeu fer el que heu fet amb, precisament, les qüestions que els guanyadors prometen resoldre, i que tanmateix no poden resoldre, malauradament. I la culpa, pensau, mai és de les persones que voten, és dels que governen. A mem si ara ho enteneu.
Que no vengui una altra pandèmia, perque aquests no ens cuidaran com ha fet el PSOE amb MÉS i Podem Quan se morin sense assistència, o vegin que seden als seus pares perque als hospitals públics no hi ha lloc per ells i els privats no se'n volen fer càrrec, com va passar a Madrid, que pensin que és per culpa seva i del seu fanatisme i de creure-se totes les mentides que ha amollat aquesta gent des de que va perdre les eleccions.