MÉS per Mallorca ha presentat aquest dissabte al Portitxol de Palma la candidatura amb la qual es presentarà a les eleccions del pròxim mes de maig al Consell. La llista, liderada pel secretari general de la formació econacionalista i actual conseller insular de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, «és una candidatura de gent diversa, preparada i plena de talent, compromeses amb el progrés i la transformació de la nostra illa i del nostre país», segons ha apuntat el candidat.
MÉS per Mallorca presenta la seva candidatura al Consell amb Jaume Alzamora al capdavant: «Som un equip de gent diversa, preparada i plena de talent»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Anau vius amb n'Ensenyat que vos farà una altra autopista de Campos!
Per favor, llevau en Balboa d.enmig. Si no el feis desaparèixer de la política ho pagaran els resultats electorals d.Alaró. A Alaró va fer que quasi 5. 000 habitats collissin una profunda aversió a MES. Despreciava profundament a tothom i només volia curriculum polític per arribar al Consell.
El talent no el veig per cap banda