Marratxí aprova una moció de suport a la docent assetjada i al claustre de La Salle
L’Ajuntament de Marratxí ha aprovat, a iniciativa de MÉS per Marratxí, una moció per via d’urgència per a donar suport a la docent i al claustre de La Salle afectats pels successos ocorreguts la setmana passada en aquest centre educatiu palmesà.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Som mare amb una nina a escoleta municipal de Marratxi. Resulta que aquesta senyora que xerra malament a tothom i és incapaç de resoldre res, ara se dedica a mirar per l'educació a altres centres de Palma. Que se'n vagi i deixi l'educació de Marratxí per a qui sí vulgui treballar. Som molts els decebuts amb ella i la seva gestió. Ja ens va perjudicar que no volgués obrir les escoletes quan ja no hi havia pandèmia, però és que ara ja ha creuat tots els límits. Ha de dimitir.
Aquí la única culpable de los hechos es la tal Margalida Cunill. No olvidemos que es mayor de edad, y los chavales no lo son. Debió actuar con cordura y no de manera totalmente fanática y cargada de odio hacia un "trapo" que por él muchas personas han muerto; que es amado y respetado, cosa que ella no ha hecho. Ahora van a salir los de siempre en su defensa, que no tiene. Quien defiende a los chavales y de rebote a sus padres de los que se han dicho barbaridades?. Si yo fuera el director del colegio, pasaría a engrosar las filas del paro. Afortunadamente no tengo hijos en edad escolar.
Això eixample el cor. GRÀCIES, MARRATXÍ !!!