Josep Ferrà substitueix Miquel Ensenyat com a portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament
El grup parlamentari MÉS per Mallorca ha decidit fer un relleu a la figura de portaveu per la necessitat de reorganitzar horaris per «circumstàncies familiars», segons han explicat. El fins ara portaveu suplent de MÉS al Parlament, Josep Ferrà, substitueix l’actual portaveu titular, Miquel Ensenyat, amb qui s’intercanvien les tasques parlamentàries.
Per una banda, el diputat Miquel Ensenyat formarà part de la Comissió de Salut, de la Comissió de Medi Ambient i Ordenació Territorial i de la Comissió no Permanent d’Estudi en Matèria de Planificació i Gestió de Recursos Hídrics i, per l’altra, el diputat Josep Ferrà formarà part de la Comissió d’Assumptes Institucionals i Generals i de la Comissió de Control de la Radiotelevisió de les Illes Balears. La resta romandrà igual.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El portaveu de l' autopista era ja una càrrega molt incòmode per a MES.
No passeu pena que per "circumstàncies familiars" no dimitiran del càrrec, amollaran la cadira. N'Ensenyat ja només pot aspirar a ser assessor de qualque cosa si tornen governar la propera legislatura.