El PP demanarà dilluns la compareixença urgent d'Armengol en el Parlament pel cas Ports
03/06/2022 AMP.- El PP pide a Armengol que explique "qué es lo que realmente conoce" del 'caso Puertos'. La secretaria general del PP de Baleares, Sandra Fernández, ha pedido este viernes a la presidenta del Govern, Francina Armengol, explicaciones sobre "qué es lo que realmente conoce" del conocido como 'caso Puertos'. POLITICA PP
04/06/22 12:03
El PP de les Balears ha confirmat aquest dissabte que demanarà aquest dilluns la compareixença urgent de la presidenta del Govern, Francina Armengol, davant les noves revelacions del cas Ports, que a més de la presidenta impliquen també l'exministre del Govern espanyol, José Luís Ábalos.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quina cara mes dura,aquest P.P...buajjj
El PP demanant responsabilitats polítiques al PSOE pel cas Ports? Quin fart de riure. Orellut l'hi va dir el porc a l'ase.