Patxi López i José Hila demanen frenar l'extrema dreta en el 130è aniversari de l'Agrupació Socialista de Palma
El secretari de Memòria Democràtica i Laïcitat de la Comissió Executiva Federal del PSOE, Patxi López, i el secretari general de la formació a Palma, José Hila, han reivindicat aquest dijous «l'orgull socialista» i han insistit en la necessitat de frenar l'extrema dreta mitjançant els valors del PSOE.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
FER COM QUI FER PER COMPLIR L'EXPEDIENT. FALSOS!
Dejémonos de "orgullos" que ya tenemos más que suficiente con los de la banderita de colores. Para frenar a la ultra derecha, lo que procede es ofrecer a la ciudadanía aquellas cosas que demanda y que los de siempre, no son capaces de dar. Mientras, VOX seguirá creciendo.
Quan vegi que els socialistes tenen veres ganes de parar el feixisme ñol i no s´excuses darrera de paraules tenues, pot ser que els voti. Però fins el moment, que tan sols han dut a terme polítiques de tolerància en vers els fatxes, no mereixen la meva consideració i molt menys el meu vot. Davant els feixistes, tolerància zero !
Amb lo malament que ho fan , veig un futur molt negre.
Cent trenta anys d'involució ideològica cap a la monarquia, el liberalisme econòmic i el centralisme. No tenen vergonya: reivindiquen fins i tot Ignasi Ferretjans, que se'n va anar de Palma decebut i renegant del PSIB-PSOE. Aquesta gent és l'hereva de la que va anar de la mà del dictador Primo de Rivera contra Catalunya i contra el sindicalisme de classe.
Doncs si volen aturar als de l'extrema dreta, que no se comportin igual que ells, tractant d'aniquilar llengues i cultures que no son la castellana, o votant amb ells al Parlament perque no s'investiguin "certes coses".
Tothom va parlar en la llengua d'en Patxi?