La presidenta de la sucursal balear del Partit Popular espanyol, Marga Prohens, ha destacat aquest dimarts «el consens i la unanimitat» que desperta Alberto Núñez Feijóo en el conjunt dels dirigents autonòmics de la formació.
Prohens s'apunta a cavall guanyador: «Feijóo és un candidat de consens»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I na Prohens diu...Casado?Qui es en Casado? Quina vergonya de partit P...artit P...udent
Per cavall guanyador els Pujols...
Sra Prohens,. amb aquest consens també hi entra el sr. Dorado,? coneguent l'esència del partit popular supòs que sí i que seguireu en la mateixa línia. Els gallecs sempre ens hans fotut, per tant res de nou a la vista, més del mateix a la sucursal del PP. Salut i República Països Catalans.
Ja tenim la corrupció normalitzada.
De la corrupció si son gent nostra, ni ens preocupa, ni la perseguim, ni la prevenim. Per això són dels nostres. Ben dit futura presidenta.
-!Oh!,......quina casualitat i quina inteligència que té la Prohens,....arribarás lluny xiqueta.
de consens, amb sobres, xiringuitos i la tradicional corrupció ?