MÉS per Mallorca reclama al govern de Sánchez un pla estatal contra el feixisme i l’odi
Coincidint amb el Dia Internacional de les Víctimes de l’Holocaust, el senador de MÉS reivindica unitat democràtica i consens antifeixista.
El senador de designació autonòmica Vicenç Vidal, de MÈS per Mallorca, ha reivindicat avui, en el marc del Dia Internacional de les Víctimes de l’Holocaust, la necessitat d’un «pla estatal especial per combatre les ideologies contraries als drets humans com el nazisme, el feixisme, el racisme, l’homofòbia i l’antisemitisme». Per a Vidal el fet que l’Estat hagi contestat les preguntes escrites que ell va formular al Senat fa gairebé un any en relació a l’incident judeòfob en un acte de Falange a Madrid amb «tebiesa i poca celeritat» diu molt sobre «les mancances democràtiques d’un estat que no acaba de prendre’s seriosament que l’extrema dreta és la principal amenaça terrorista ara mateix a la Unió Europea».
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vestenalamerda, Que un facha catalanista me considere un “mal mallorquí”, es música para mis oídos… 😘
Mallorqui (I mal mallorquí, per cert): Si vols provocar i que hi hagi debat i baralla, no assoliras el teu objectiu. Hi ha coses més interessants per fer, que discutir-se amb un fatxa que se fica a on no hauria d'estar i que tanmateix no raona ni canviara mai.
Me parece perfecto. Empecemos con las ideologías que han causado los mayores genocidios de la Historia, es decir, el nacionalismo y el comunismo. OK, vidal?
Si no fan res per evitar que tota aquesta gent tan anti-Català, que maltracta als catalanoparlants i se'ls nega a servir, a vendre o fins i tot a atendre si estan ferits o malalts, que els expulsen dels negocis a on treballen i que continuament els denuncien com si fóssin delinquents i giren llavors els fets, fent veure que son ells els agredits, puguin ser denunciats i rebin el càstic que el seu delicte mereix. Si miren cap a un altre costat, si qian els escridassen obeeixen i giren la llengua perque el violent els ho ha ordenat, estan alimentat a tota aquesta guarda d'odiadors que de continusr així. el dia menys pensat provocaran un desastre.
I els PSOEros no ho demanen per sí mateixos ?
El millor pla contra el feixisme és que aquests que diuen que són esquerra plantin cara al capitalisme depredador, la resta són vuits i nous i cartes que no lliguen.