El Pi insta el Consell de Mallorca a elaborar una proposta per a canviar la Llei d’Artesania
El Pi-Proposta per les Illes Balears ha presentat una moció al Consell de Mallorca perquè s’elabori una proposta per canviar la Llei d’Artesania, amb la idea que es traslladi al Parlament on es modifiqui segons aquesta proposta. Pere Soler ha explicat que «també és important poder impulsar l’activitat artesana. Necessitam una artesania potent, i propulsar els nostres productes cap a la internacionalització».
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però en Pere Soler no ha estat suspès de militància i està en procés d'expulsió per actuar per pel seu compte i anar contra les directrius que li marca El Pi?