El PP aclareix que es va equivocar en posicionar-se a favor del requisit i que vol que la llengua de les Balears sigui només un mèrit

TW
10

El Partit Popular de les Illes Balears va emetre un comunicat, aquest dijous horabaixa, en el qual exigia a la presidenta del Govern, Francina Armengol, «que no segueixi posant obstacles per cobrir places a Sanitat» i afirmava literalment que «El català ha de ser un requisit i no un mèrit per als professionals sanitaris, als quals, a més, se'ls hauria de compensar pel cost de la insularitat per així incentivar-los per a la seva incorporació al lloc de feina».

Però al vespre, la formació conservadora, va emetre un altre comunicat on explicava que el seu posicionament a favor del requisit de català, era a causa d'un error.

El PP, per tant, aclareix que està a favor de que la llengua catalana sigui un mèrit per accedir a una plaça de funcionari de sanitat a les Illes Balears.