Després dels judicis contra el lideratge cívic i polític del primer d'octubre de 2017, contra la Mesa del Parlament, Tamara Carrasco i l'Adrià Carrasco, comença una segona onada de judicis contra l’independentisme. Més de 3000 persones seran jutjades per haver defensat els drets col·lectius del poble català.
Els aparells de l'Estat espanyol han obert més de 100 causes per 'desobediència', 'desordres públics', 'malversació' o 'sedició', tot i que des de l'independentisme s'explica que són contra la llibertat d’expressió, el dret a la protesta i el dret a l’autodeterminació.
Òmnium Cultural ha fet públic, aquest divendres, un vídeo per posar de relleu aquesta situació i per defensar que «l’amnistia és l’única solució per posar fi al conflicte polític».
@Itant: Que no saps que la injusticia espanyola es tan ràpida o tan lenta com li convè?No necessita 3.000 anys per jutjar i sentenciar no a 3.000 sinó 100.000 si li interessa.
I a tu que t´importa si una persona escriu millor o pitjor en catala? i després dius intolerants als altres.
Y yo tengo la sospita, y más que sospita certeza, que para ti todos los que pensamos de diferente manera, somos fachas y/o gonellas. Y solo habla de maldad o de cosas desagradables, el que supuestamente, está totalmente pringado. Por cierto, ¿Qué te importa a ti el idioma que yo empleo?. ¿Acaso tú no lo usas cuando te conviene?. ¿Acaso tú no lees el diario que mencionas?. Seguro que te lo pasas de la A a la Z, pues estas muy empapado. Otro intolerante.
"Más de 3.000 personas, serán sometidas a juicio". El tal A.G., que siempre permanece en la sombra, ha publicado 3.000, como hubiese podido decir 30.000 o 300.000. No ve d'una. Cabe suponer que para juzgar a tantas personas, se van a necesitar 300 años. ¡Que cosas más raras se escriben!
Tenc la sospita, de que malgrat la part de redacció d'aquest digital estigui gestionada per Ona Mediterrànea, la part informàtica continua estant en mans de la U.H.
I aquest seria el motiu pel qual s'els permet als fatxes insultar, escriure mentides i faltar al respecte, mentres que se censuren comentaris nostros, sobre tot les rèpliques als que se dirigeixen a noltros per faltar nos.
I passaria, com passa a la U.H. quan hi ha un o uns determinats moderadors, mentres que en hi ha un altre o altres, més democràtics.
Crec que si és així, ho haurien d'arreglar, perque és molt desagradable. I una cosa és presentar punts de vista diversos i una altra molt diferent tolerar que insultin, que copiin els seudònims, que escriguin en Castellà aposta per desbaratar els objectius del diari, que se fiquin de mala manera amb els redactors i els altres comentaristes, o que fins i tot en hi hagi qualcún que cerqui "matèria" per poder denunciar a qualcú i destrossar li la vida.
Els escrits, amb tota aquesta càrrega de maldat, son perfectament eliminables. És més,és un deure democràtic fer ho.
Més els valdria, agafar a tots els nazis i feixistes que fan vermn
taders desastres pels pobles i ciutats de manera absolutament impune, enlloc de criminalitzar a unes persones, només per voler la independència de la seva terra.
Ara no veuen que comprtant se d'aquesta manera, la gent que sent menyspreu, mania i ràbia cap a aquesta justícia tan
corrompuda, a aquestes forces d'ordre tan polititzades i franquistes i a aquest estat tan poc democràtic augmenta exponencialment cada dia que passa?
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Itant: Que no saps que la injusticia espanyola es tan ràpida o tan lenta com li convè?No necessita 3.000 anys per jutjar i sentenciar no a 3.000 sinó 100.000 si li interessa. I a tu que t´importa si una persona escriu millor o pitjor en catala? i després dius intolerants als altres.
Y yo tengo la sospita, y más que sospita certeza, que para ti todos los que pensamos de diferente manera, somos fachas y/o gonellas. Y solo habla de maldad o de cosas desagradables, el que supuestamente, está totalmente pringado. Por cierto, ¿Qué te importa a ti el idioma que yo empleo?. ¿Acaso tú no lo usas cuando te conviene?. ¿Acaso tú no lees el diario que mencionas?. Seguro que te lo pasas de la A a la Z, pues estas muy empapado. Otro intolerante.
"Más de 3.000 personas, serán sometidas a juicio". El tal A.G., que siempre permanece en la sombra, ha publicado 3.000, como hubiese podido decir 30.000 o 300.000. No ve d'una. Cabe suponer que para juzgar a tantas personas, se van a necesitar 300 años. ¡Que cosas más raras se escriben!
Tenc la sospita, de que malgrat la part de redacció d'aquest digital estigui gestionada per Ona Mediterrànea, la part informàtica continua estant en mans de la U.H. I aquest seria el motiu pel qual s'els permet als fatxes insultar, escriure mentides i faltar al respecte, mentres que se censuren comentaris nostros, sobre tot les rèpliques als que se dirigeixen a noltros per faltar nos. I passaria, com passa a la U.H. quan hi ha un o uns determinats moderadors, mentres que en hi ha un altre o altres, més democràtics. Crec que si és així, ho haurien d'arreglar, perque és molt desagradable. I una cosa és presentar punts de vista diversos i una altra molt diferent tolerar que insultin, que copiin els seudònims, que escriguin en Castellà aposta per desbaratar els objectius del diari, que se fiquin de mala manera amb els redactors i els altres comentaristes, o que fins i tot en hi hagi qualcún que cerqui "matèria" per poder denunciar a qualcú i destrossar li la vida. Els escrits, amb tota aquesta càrrega de maldat, son perfectament eliminables. És més,és un deure democràtic fer ho.
Que los renegados tomen nota.
Tot això amb la complacència de partits que s'omplen la boca autoafirmant-se d'esquerres (PSOE i COMUNS) al temps que acusen a JUNTS de ser dretes.
Més els valdria, agafar a tots els nazis i feixistes que fan vermn taders desastres pels pobles i ciutats de manera absolutament impune, enlloc de criminalitzar a unes persones, només per voler la independència de la seva terra. Ara no veuen que comprtant se d'aquesta manera, la gent que sent menyspreu, mania i ràbia cap a aquesta justícia tan corrompuda, a aquestes forces d'ordre tan polititzades i franquistes i a aquest estat tan poc democràtic augmenta exponencialment cada dia que passa?