Més per Menorca demana explicacions sobre les «múltiples incidències» en la matrícula telemàtica a cicles formatius superiors
Més per Menorca ha decidit demanar explicacions al Govern sobre les «múltiples incidències» que s’han produït en la matrícula telemàtica als cicles formatius de grau superior.
Segons han informat, el partit ha tengut coneixement per diversos canals que aquells estudiants que varen fer la matrícula amb autenticació web no han quedat inscrits o no han rebut la puntuació que els pertocava perquè l'Administració no ha recaptat d’ofici la documentació necessària (malgrat que així s’indicava durant el procés d’inscripció).
El conseller Cultura i Educació del Consell de Menorca, Miquel Maria, que ha rebut personalment moltes queixes referents a aquest assumpte, ha informat que ja s’ha posat en contacte amb el Govern per obtenir una explicació.
«Es tracta sens dubte d’una errada de gestió important, que afecta molta gent; un centenar de persones només en el cas d’un centre de Maó», ha explicat Maria.
El conseller insular ha assegurat que entén «la indignació dels estudiants afectats» i té clar que no es tracta de respondre «d’una amb una les reclamacions que es plantegin, cosa que s’haurà de fer» sinó que «s’ha d’afrontar el problema de manera general. Maria apunta que s’ha de cercar« una solució justa i que garanteixi realment la igualtat d’oportunitats per a tots els estudiants que tenen la intenció de cursar un grau superior».
De forma paral·lela, el diputat de Més per Menorca, Josep Castells, ha registrat una bateria de més de quaranta preguntesal Parlament per aclarir què ha passat on demana, entre d’altres qüestions, a quantes persones ha afectat aquesta incidència o quantes reclamacions s'han presentat davant la Delegació d'Educació de Menorca.
Finalment, han recordat que aquest problema afecta tant als qui han tengut problemes, com a les persones que ara tenen plaça reservada i, si s'atenen les reclamacions, quedarien fora.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
- Tomeu Martí respon a les pressions i amenaces de Vox
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ni el Sr Miquel ni el Sr Castell en tenen ni idea. Els problemes que hem tingut per a fer els tràmits ja han estat resposts, i ara preparam la reclamació. Arriben tard, i molt malamant.