Costa: «Des del Govern rebutjam els actes vandàlics contra les estàtues de Juníper Serra»
La portaveu de Govern, Pilar Costa, ha expressat aquest divendres el rebuig de l'executiu a les accions contra les estàtues de Juníper Serra, i ha sol·licitat «no vincular una legítima protesta contra les desigualtats amb actes vandàlics».
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta gent que està a les institucions ja és gent d'ordre.
I el vandalisme en contra del català, què? Se us veu el llautó, amics, no us hem votat per això. Cal defensar lo nostre; llengua, territori i benestar social, però no la religió, això ja ho fan prou bé el bisbat i el PP.