El diputat del PI-Proposta per les llles en el Parlament Josep Melià ha assegurat que per a la formació «qualsevol mesura que ajudi a obrir el turisme i que arribin visitants a les Balears serà benvinguda», encara que ha assenyalat que l'aprovació del pla pilot per al turisme «arriba tard».
El Pi celebra l'aprovació del pla pilot de turisme encara que diu que «arriba tard»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tant de bó no hagueu de cel.lebrar una augment de mortalitat. Inconscients. Arribar gent sense cap control i els d'aqui no mos podem moura a fora
Que deixin de tirar pilotes fora i acceptin que el pla pilot no té res de pilot. És dur estrangers a les illes, encara que perilli la salut, i prou!