EUIB demana una legislació «extremadament dura» per a evitar la expansió de cases d'apostes
Esquerra Unida de les Balears (EUIB) ha celebrat la decisió del Govern de suspendre dos anys la concessió de noves llicències per a cases d'aposta, però a la mateixa vegada ha demanat una legislació «extremadament dura» per a evitar la seva expansió quan acabi aquest període.
En un comunicat, la formació política s'ha mostrat "satisfeta" amb la moratòria de dos anys perquè aquesta activitat "està arruïnant la vida de moltes persones", un problema contra el qual Esquerra Unida lluita "des de fa temps per a trobar solucions".
Per part seva, el coordinador general de *EUIB, *Juanjo Martínez, ha afegit que la majoria d'aquestes cases d'apostes estan "en barris populars i prop de centres educatius". Per tant, ha confirmat que són els que "més sofreixen les conseqüències".
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.