Armengol: «Cal actualitzar la Constitució per trobar un nou encaix i superar la fragmentació política i les tensions territorials»
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha reivindicat aquest divendres en el Dia de la Constitució espanyola que els «constitucionalistes» són «els que defensen la unitat de l'Estat però també els que volen reformar la Carta Magna» i, en aquest sentit, ha afegit que el marc «no pot ser rígid» i ha advocat per «una lectura més oberta».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Desitjos de fi d'any que se'ls emporta l'últim full del calendari. Però ha quedat be dient-ho, tot i que molt pocs s'ho creuen. Ja sabem que les paraules se les emporta el vent.