MÉS per Mallorca ha celebrat aquest dilluns una assemblea general per a decidir si es presenta a les eleccions espanyoles del pròxim 10 de novembre. En cas que aquesta opció sortís guanyadora, els presents també decidirien en quina fórmula ho fan.
L’Assemblea de MÉS per Mallorca acorda concórrer les eleccions espanyoles amb Esquerra Republicana i Més per Menorca
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La unió fa la força. Fins i tot "el de sempre" s'ha vist obligat a fer dos comentaris aixó sí, amb el canvi de nom que ja no enganya ningú.
Vaya tropa estos no llegan ni a la puerta de su casa
Si no se entienden entre ellos, ¿Cómo van a ir juntos?. Además, no sé a santo de qué van a estas elecciones, si se van a desarrollar en el "otro pais".
És bona senyal, pero com diu "Totrecursos", si, si van tots els nacionalistes junts, hi haura més probabilitats de fer un diputat que defensi els nostros interessos.
També m'agradaria que també estigués el Pi i Ara Eivissa amb el suport de Gent per Formentera.