El portaveu del PP al Parlament, Biel Company, ha registrat aquest dimecres una Proposició no de Llei (PNL) en què ha instat el Govern a subvencionar el transport públic als alumnes que es desplacen fins als col·legis concertats de les Illes.
El portaveu del PP al Parlament, Biel Company, ha registrat aquest dimecres una Proposició no de Llei (PNL) en què ha instat el Govern a subvencionar el transport públic als alumnes que es desplacen fins als col·legis concertats de les Illes.
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Se'n va del cap? els pares que duen els nins a l'escola concertada PODEN pagar-ne el transport... per favor(Us ho diu una persona que va anar a la concertada, és una barbaritat que els altres hagin de pagar el transport...)
Idò els de les escoles concertades que agafin el bus de l'EMT, com tothom i ho tendran de gratis. Record que quan governava el PP, el nins pagaven. Ara no.
Perfecte!.Els al.lotets de la escola pública anant a peu o en els autobusos de línia,i els alumnes de la escola privada pels avantatges i pública per les despeses, en autocar privat pagat dels pressupostos de la Comunitat. No estau empegait, l'amo en Company,de proposar aquestes mossoneries tan injustes?
Bielet en paridas com aquesta pots tenir bessonada, no sé com te perds per aquí, no sé com amb aquestas elucubracions iluminades no estás col-locat de guarda-fantasmas en el "Valle de los Caídos" PP+dos= dos ppedos.
Si volen anar a una escola privada (li podem dir concertada, pero és una escola privada subvencionada), i han d'anar amb transports, que ho paguin. Sino, que hi vagin a lescola de la seva barriada.