PSIB, MÉS i Podem arriben a un acord sobre el repartiment d'àrees i repetiran a Cort
El PSIB, MÉS i Unides Podem han anunciat aquest divendres a la plaça de Cort que han arribat a un acord per a formar govern a l'Ajuntament de Palma de 2019 a 2023 després d'haver tancat definitivament el repartiment d'àrees entre els tres partits, a un dia del ple de constitució del Consistori de la capital mallorquina.
El candidat del PSIB a la batlia, José Hila, ha explicat en declaracions als mitjans que Podem s'encarregarà de gestionar les àrees de Justícia Social i Igualtat; Participació Ciutadana i Govern interior i Promoció econòmica, Comerç i ocupació i Mercats. El cap de llista de la formació morada a Palma, Alberto Jarabo, ha considerat que «hi ha hagut algun avanç significatiu respecte a la primera proposta del PSIB» de la distribució de regidories.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.